Terapeuci


neurologopeda, logopeda, oligofrenopedagog, filolog polski, lektor jpjo

mgr Małgorzata Świstowska

absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka logopedii  Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, absolwentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Uczy cudzoziemców języka polskiego oraz prowadzi terapię dzieci dwujęzycznych. Ponadto pracuje z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią i afazją, ze spektrum autyzmu i z Zespołem Aspergera, jąkających się, z wadami wymowy i dyslektycznych. Prowadzi także terapię osób dorosłych jąkających się i z afazją. Laureatka konkursu CITTRU UJ w 2007 r., po otrzymaniu grantu otworzyła GŻEGŻÓŁKĘ - Gabinet Neurologopedyczny oraz pierwszą Szkołę Językową, która wykorzystuje metody logopedyczne w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Do 2012 r. pełniła funkcję sekretarza Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Od 2013 r. pełni funkcję dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej STYMULUS. Prowadzi także konsultacje w języku angielskim.


neurologopeda, logopeda, filolog polski

mgr Katarzyna Jażdżyńska-Woźniak

sprawuje nadzór merytoryczny na stanowisku dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Od lat specjalizuje się w pracy z dziećmi dyslektycznymi, autystycznymi, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami genetycznymi, dyslalią, afazją,  Zespołem Aspergera, Dzpm oraz rozszczepem wargi i podniebienia. Prowadzi terapię karmienia oraz  zajęcia z wczesnej interwencji dla niemowląt. Prócz tego zajmuję się konsultacjami dla rodziców niemowląt z uszkodzeniami w obrębie twarzoczaszki, w tym  dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, które mają na celu przygotowanie  dziecka do pobierania pokarmów oraz napojów przed i  po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych. Zajmuje się także konsultacją dzieci z podejrzeniem skróconego wędzidełka podjęzykowego i wargowego.  Posiada również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi z wadami wymowy, afazją i po przebytych udarach. Dodatkowo współpracuje z wydawnictwem PASAŻE. W ramach współpracy z wydawnictwem zajmuje się redakcją publikacji poruszających zagadnienia z zakresu logopedii i neurologopedii. Od 2011 do 2014 roku  współpracowała z Uniwersytetem Pedagogicznym w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk studentów logopedii.


neurologopeda, logopeda, oligofrenopedagog, pedagog, filolog polski,

mgr Edyta Rosiek-Porada

absolwentka filologii polskiej o specjalności logopedia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz neurologopedii z elementami audiologii i foniatrii na międzyuczelnianych studiach Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum i Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, nauczyciel języka polskiego, pedagog, oligofrenopedagog, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Stymulus, koordynator WWRD. Pracowała jako logopeda w PCK w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Szpitalu Rydygiera i przedszkolu. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej:  alalią,  afazją, autyzmem,  zespołem Aspergera, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołami genetycznymi, jąkających się, z wadami wymowy, dwujęzycznych i dyslektycznych. Ponadto pracuje z osobami dorosłymi z afazją.


neurologopeda, logopeda, filolog polski

mgr Katarzyna Adamus-Gajewska

absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, upośledzeniem umysłowym, opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy oraz dysleksją.


psycholog, logopeda, oligofrenopedagog

mgr Marta Sieminowicz

absolwentka Instytutu Psychologii oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczestniczka szkoleń w zakresie stosowania narzędzi użytecznych w diagnozie psychologiczno- pedagogicznej rozwoju dzieci i młodzieży. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, z trudnościami w uczeniu się  a także w terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi m.in. ze spectrum autyzmu.


neurologopeda, logopeda, surdopedagog, pedagog terapeuta, filolog polski i nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej

mgr Karolina Cabaj

absolwentka filologii polskiej o specjalności logopedia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz neurologopedii z elementami audiologii i foniatrii Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowała z dziećmi z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz zespołami genetycznymi w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych. Posiada doświadczenie w pracy z najmłodszymi dziećmi, była logopedą w żłobku. Obecnie pracuje z  dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej: wadami wymowy, jąkaniem, alalią, afazją, Zespołem Downa, autyzmem, Zespołem Aspergera, zaburzeniami słuchu oraz dysleksją. Prowadzi konsultacje i zajęcia dla dorosłych w zakresie emisji głosu, korekcji wad wymowy i upłynniania mowy osób jąkających się.


fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, terapeuta NDT-Bobath, instruktor Masażu Shantala

mgr Dorota Gocko

absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła w Małopolskim Hospicjum dla Dzieci. Zajmuje się diagnozowaniem zaburzeń motorycznych i integracji sensorycznej u dzieci. Prowadzi terapię dzieci i niemowląt z zaburzonym napięciem mięśniowym, opóźnionym rozwojem psychoruchowym, z uszkodzonym ośrodkowym i obwodowym układem nerwowym, autyzmem, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, wadami wrodzonymi, zaburzeniami integracji sensorycznej oraz wszelkiego typu opóźnieniami rozwoju motorycznego.


neurologopeda, logopeda, filolog polski

mgr Aleksandra Druzic

absolwentka logopedii i filologii polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii z elementami audiologii i foniatrii w Medycznym Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pracowała w krakowskich przedszkolach jako logopeda oraz nauczyciel wspomagający. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi, wadami genetycznymi, autyzmem, Zespołem Aspergera, wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, dysleksją, afazją. Zajmuje się terapią jąkania oraz emisji głosu. Ponadto, prowadzi zajęcia z osobami dorosłymi, którzy na co dzień pracują głosem lub zmagają się z wadami wymowy czy jąkaniem.


logopeda

mgr Angelika Starzyk

ukończyła Logopedię z audiologią oraz studia podyplomowe Diagnoza, terapia i edukacja osób z autyzmem na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Obecnie jest uczestniczką studiów podyplomowych Oligofrenopedagogika – edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach w charakterze logopedy. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej: z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, z niepełnosprawnością intelektualną, z zespołami genetycznymi, jąkającymi się, a także z dysleksją.   


neurologopeda, logopeda, filolog polski

mgr Joanna Kalarus

absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Pedagogicznego, absolwentka krytyki literackiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego, neurologopedii Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej, m.in. z: alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, opóźnionym rozwojem mowy, dysleksją, wielojęzycznością. Zajmuje się wczesną nauką czytania. Terapeutce zależy na całościowym wspieraniu rozwoju dzieci, rozwijaniu ich zdolności, wzmacnianiu słabych stron. Pracuje także z dorosłymi, których trudności mają podłoże neurologiczne (przede wszystkim różne typy afazji). Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w licznych placówkach przedszkolnych, żłobku, szkole, gabinecie neurologopedycznym, Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej (Oddział Rehabilitacji Neurologicznej oraz Zakład Opiekuńczo-Leczniczy).


neurologopeda, logopeda, oligofrenopedagog, filolog polski

mgr Marcelina Rom-Rał

absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Prowadzi terapię dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, dysleksją, autyzmem, zespołem Aspergera oraz zaburzeniami o podłożu neurologicznym.


neurologopeda, logopeda, filolog polski

mgr Paulina Łukasik

absolwentka logopedii i filologi polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii klinicznej z wczesną interwencją logopedyczną Akademii Medycznej we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w żłobku, placówkach przedszkolnych oraz gabinecie logopedycznym. Prowadzi terapie dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej: dyslalią, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną oraz dysleksją


psycholog

mgr Karolina Ziobrowska

absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła szkolenia z zakresu terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz ADHD. Posiada wiedzę w zakresie stosowania narzędzi użytecznych w diagnozie psychologiczno - pedagogicznej rozwoju dzieci i młodzieży. Aktualnie jest uczestniczką dwustopniowych studiów podyplomowych w zakresie psychoterapii poznawczo – behawioralnej na SWPS. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując jako nauczyciel wspomagający w przedszkolu oraz współprowadząc zajęcia treningu umiejętności społecznych w fundacjach. Prowadzi terapię dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi (m.in. ze spektrum autyzmu), z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, z trudnościami w uczeniu się oraz z zaburzeniami koncentracji uwagi.


neurologopeda, surdologopeda, logopeda, terapeuta Integracji Sensorycznej, filolog polski

mgr Katarzyna Janusz

ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia polska, specjalność nauczanie języka polskiego jako obcego na Uniwersytecie Opolskim oraz studia podyplomowe na kierunkach logopedia i neurologopedia kliniczna na Uniwersytecie Wrocławskim, surdologopedia na Uniwersytecie Śląskim. Posiada ponadto tytuł terapeuty integracji sensorycznej. Uczestniczka wielu certyfikowanych kursów i szkoleń dotyczących między innymi neurorehabilitacji traktu ustno-twarzowego, kinesiotapingu w logopedii, karmienia terapeutycznego oraz wspomagających i alternatywnych sposobów komunikacji. Doświadczenie zdobywała pracując jako logopeda w ośrodku rehabilitacyjnym, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, przedszkolach i szkole specjalnej. Prowadzi terapię dzieci, młodzieży i dorosłych z zaburzeniami mowy i komunikacji, dzieci z wadami słuchu,  niemowląt.  


pedagog, terapeuta Integracji Sensorycznej

mgr Katarzyna Ortyl

absolwentka Wydziału Pedagogicznego Akademii Ignatianum w Krakowie. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując w świetlicy socjoterapeutycznej, jako asystent rodziny oraz nauczyciel w szkole podstawowej. Jest również absolwentką Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, gdzie ukończyła studia podyplomowe z zakresu Integracji Sensorycznej. Zajmuje się diagnozowaniem zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci oraz prowadzeniem terapii w tym zakresie.


do góry