Przyjmujący na ul. Dunajewskiego 5
absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, absolwentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Uczy cudzoziemców języka polskiego oraz prowadzi terapię dzieci dwujęzycznych. Ponadto pracuje z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią i afazją, ze spektrum autyzmu i z Zespołem Aspergera, jąkających się, z wadami wymowy i dyslektycznych. Prowadzi także terapię osób dorosłych jąkających się i z afazją. Laureatka konkursu CITTRU UJ w 2007 r., po otrzymaniu grantu otworzyła GŻEGŻÓŁKĘ – Gabinet Neurologopedyczny oraz pierwszą Szkołę Językową, która wykorzystuje metody logopedyczne w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Do 2012 r. pełniła funkcję sekretarza Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Od 2013 r. pełni funkcję dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej STYMULUS. Prowadzi także konsultacje w języku angielskim.
absolwentka filologii polskiej o specjalności logopedia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz neurologopedii z elementami audiologii i foniatrii na międzyuczelnianych studiach Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum i Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, nauczyciel języka polskiego, pedagog, oligofrenopedagog, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Stymulus, koordynator WWRD. Pracowała jako logopeda w PCK w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Szpitalu Rydygiera i przedszkolu. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej: alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołami genetycznymi, jąkających się, z wadami wymowy, dwujęzycznych i dyslektycznych. Ponadto pracuje z osobami dorosłymi z afazją.
ukończyła Logopedię z audiologią oraz studia podyplomowe Diagnoza, terapia i edukacja osób z autyzmem na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także studia podyplomowe Oligofrenopedagogika – edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach w charakterze logopedy. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej: z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, z niepełnosprawnością intelektualną, z zespołami genetycznymi, jąkającymi się, a także z dysleksją.
absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, neurologopedii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, wydziału filologicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych dla tłumaczy tekstów specjalistycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, tłumacz języka niemieckiego. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy, jąkaniem, dysleksją, autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, alalią, zaburzeniami neurologicznymi i niepełnosprawnością intelektualną. Prowadzi również terapię z osobami dorosłymi z wadami wymowy, jąkaniem, afazją i chorobami neurodegeneracyjnymi.
absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Doświadczenie zdobywała w krakowskich żłobkach, przedszkolach oraz gabinetach prywatnych. Pracuje zarówno z dziećmi jak i z osobami dorosłymi. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy, wad wymowy oraz terapii miofunkcjonalnej. Korzysta z metod kinezjotapingu oraz masażu logopedycznego. Prywatnie biegaczka.
absolwentka Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, specjalizacja – nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego. Obecnie studiuje neurologopedię na Uniwersytecie Jagiellońskim Collegium Medicum. Pracuje z dziećmi z różnorodnymi zaburzeniami, takimi jak opóźniony rozwój mowy, dysleksja, afazja, alalia, dyslalia oraz autyzm, skutecznie wspierając ich rozwój językowy i komunikacyjny.
absolwentka Instytutu Psychologii oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczestniczka szkoleń w zakresie stosowania narzędzi użytecznych w diagnozie psychologiczno- pedagogicznej rozwoju dzieci i młodzieży. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, z trudnościami w uczeniu się a także w terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi m.in. ze spectrum autyzmu.
absolwentka instytutu psychologii stosowanej oraz studium pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowana trenerka Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie pracy z dziećmi zdobywała pracując jako psycholog w szkole i przedszkolu oraz jako wychowawca w placówce wsparcia dziennego. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, zaburzeniami rozwojowymi (m.in. spektrum autyzmu, nadpobudliwość)
absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Trenerka Umiejętności Społecznych (TUS) i Kontroli Złości. Ukończyła kurs podstawowy Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą doświadczającymi trudności w zakresie regulacji emocji. Posiada doświadczenie w pracy z osobami neuroróżnorodnymi (zaburzenia z deficytem uwagi i nadaktywnością oraz spektrum autyzmu). W swojej pracy łączy podejście systemowe z technikami poznawczo-behawioralnymi III fali (DBT, ACT).
absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej i Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego, certyfikowana trenerka umiejętności społecznych I i II stopnia (TUS). Doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolach integracyjnych i terapeutycznych, zarówno w nurcie montessori, jak i w nurcie tradycyjnej edukacji. Realizowała praktyki w szkołach specjalnych, Centrum Autyzmu i Zaburzeń Rozwojowych w Krakowie oraz w Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego. Pracuje z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz spektrum ADHD. Zajmuje się również dziećmi przejawiającymi trudności w regulacji emocji, dziećmi nieśmiałymi, odczuwającymi lęk, przejawiającymi trudności w procesie adaptacji do żłobka, przedszkola lub szkoły, mającymi problemy w nawiązywaniu relacji z rówieśnikami. Z podopiecznymi pracuje nad niskim poczuciem własnej wartości i negatywnym postrzeganiem własnej osoby. Prowadzi również konsultacje dla rodziców, którzy zastanawiają się czy rozwój ich dzieci przebiega prawidłowo. Wspiera rodziców, którzy potrzebują skutecznych metod i technik wychowawczych, a także sposobów radzenia sobie z własnymi emocjami.
ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz językoznawstwo angielskie na dwóch uczelniach: Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Karl-Franzens-Universität w Grazu (Austria). Jest psychologiem młodzieży i na co dzień pomaga młodym ludziom przeżywającym trudności emocjonalne, znajdującym się w trudnych sytuacjach lub chcącym coś zmienić w swoim życiu. Prowadzi zajęcia z zakresu poradnictwa psychologicznego, wspierania rozwoju osobistego, psychoedukacji oraz diagnozy psychologicznej. Systematycznie szkoli się z zakresu pracy z młodzieżą, korzystania z aktualnych narzędzi diagnostycznych i poradnictwa psychologicznego.
ukończyła studia psychologiczne na Międzynarodowym Uniwersytecie Rozwoju Człowieka „Ukraina” w 2008 r, nostryfikowała dyplom na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów, posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z TUS (Trening umiejętności społecznych), ukończyła kurs „Arteterapia w pracy z dziećmi”. Pracowała jako psycholog w Centrum rehabilitacji dla dzieci i młodzieży z osobliwymi potrzebami „Ewerest” w Ukrainie. Ma doświadczenie w prowadzeniu diagnozy i terapii dzieci z trudnościami edukacyjnymi, adaptacyjnymi, emocjonalnymi oraz zachowania. Stara się wspierać rozwój każdego dziecka wykorzystując indywidualne podejście.
absolwentka Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła dwuletnie szkolenie „Systemowa terapia rodzin – teoria i praktyka” w Klinice Psychiatrii Collegium Medicum UJ, szkolenie z neuroterapii EEG Biofeedback (certyfikat I i II stopnia), mutyzmu wybiórczego, treningu umiejętności społecznych, a także liczne szkolenia z obszaru diagnozy dzieci z trudnościami rozwojowymi i społeczno-emocjonalnymi. Zajmuje się diagnozą, terapią mutyzmu, poradnictwem psychologicznym dla dzieci, młodzieży i ich rodzin. Prowadzi konsultacje dla pedagogów, nauczycieli, neuroterapię EEG – Biofeedback, trening umiejętności społecznych.
absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, obecnie w trakcie specjalistycznego kursu NDT Bobath. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła pracując z pacjentami z wadami postawy oraz jako wieloletnia animatorka dzieci. Jest wolontariuszką w Domu Chłopaków, gdzie wspiera osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Ukończyła kurs Masażu Tkanek Głębokich oraz Manualnego Leczenia Zaburzeń Napięcia Mięśniowego z elementami tapingu sztywnego. Zajmuje się terapią dzieci z zaburzeniami napięcia mięśniowego, opóźnionym rozwojem psychoruchowym oraz różnymi dysfunkcjami motorycznymi. Poza pracą zawodową jest licencjonowanym przewodnikiem beskidzkim i przewodnikiem po Krakowie, co odzwierciedla jej pasję do aktywnego spędzania czasu i dzielenia się wiedzą.
studentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie Wydział Malarstwa, absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Zamościu.
Przyjmujący na ul. Królewskiej 25
sprawuje nadzór merytoryczny na stanowisku dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Od lat specjalizuje się w pracy z dziećmi dyslektycznymi, autystycznymi, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami genetycznymi, dyslalią, afazją, Zespołem Aspergera, Dzpm oraz rozszczepem wargi i podniebienia. Prowadzi terapię karmienia oraz zajęcia z wczesnej interwencji dla niemowląt. Zajmuje się również diagnozą i terapią dzieci oraz młodzieży z wybiórczością pokarmową. Prócz tego zajmuje się konsultacjami dla rodziców niemowląt z uszkodzeniami w obrębie twarzoczaszki, w tym dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, które mają na celu przygotowanie dziecka do pobierania pokarmów oraz napojów przed i po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych. Dodatkowo prowadzi terapię miofunkcjonalną dla niemowląt, dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Włącza techniki miofunkcji dla osób dorosłych przygotowujących się do zabiegów ortodontycznych i ortognatycznych lub po ich przebyciu. Zajmuje się także konsultacją dzieci z podejrzeniem skróconego wędzidełka języka i warg. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi z wadami wymowy, afazją i po przebytych udarach oraz młodzieżą i dorosłymi z autyzmem. Pracuje z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi niemówiącymi wykorzystując alternatywne metody komunikacji, w tym protezę mowy MÓWik®. Zajmuje się także programowaniem terapii dla młodzieży i dorosłych z autyzmem. Współpracuje z Uniwersytetem Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk zawodowych studentów logopedii, a także prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych z logopedii w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie.
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, upośledzeniem umysłowym, opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy oraz dysleksją.
absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła w Małopolskim Hospicjum dla Dzieci. Zajmuje się diagnozowaniem zaburzeń motorycznych i integracji sensorycznej u dzieci. Prowadzi terapię dzieci i niemowląt z zaburzonym napięciem mięśniowym, opóźnionym rozwojem psychoruchowym, z uszkodzonym ośrodkowym i obwodowym układem nerwowym, autyzmem, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, wadami wrodzonymi, zaburzeniami integracji sensorycznej oraz wszelkiego typu opóźnieniami rozwoju motorycznego.
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, pedagogiki specjalnej o kierunku oligofrenopedagogika i terapia pedagogiczna oraz magister wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła szkolenia z zakresu komunikacji alternatywnej, wczesnej diagnozy dzieci z autyzmem i ZA, diagnozy i terapii dzieci za spektrum autyzmu oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii sensorycznej uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Obecnie zajmuje się diagnozą i prowadzeniem terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej u dzieci w każdym wieku oraz wykonuje diagnozy z zakresu integracji sensorycznej dla osób dorosłych i młodzieży od 14 roku życia. W swojej codziennej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do pacjenta i nawiązaniem z nim pozytywnej relacji. Dzięki temu prowadzona terapia jest nie tylko skuteczna, ale również daje dzieciom wiele radości i wpływa na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby. Jej pełna współpraca z rodzicami, bazująca na zaufaniu i partnerskiej relacji pozwala na osiągnięcie jak najlepszych efektów pracy.
pełni funkcję zastępcy dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Doświadczenie zdobywała poprzez udział w wolontariatach, a także prowadząc zajęcia indywidualne oraz grupowe w przedszkolu. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, dysleksją, autyzmem, Zespołem Downa, jąkającymi się. Dodatkowo zajmuje się pracą z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu z wykorzystaniem alternatywnych metod komunikacji. Współpracuje z Uniwersytetem Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk zawodowych studentów logopedii.
absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując jako nauczyciel wspomagający oraz psycholog w przedszkolu Montessori. Pracuje z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, afazją, zaburzeniami koncentracji uwagi oraz całościowymi zaburzeniami rozwoju (m.in. ze spektrum autyzmu).
absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, ukończyła kurs Terapii N.A.P (Neuro-ortopedyczna plastyczność zależna od aktywności), kurs masażu tkanek głębokich oraz masażu klasycznego. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Doświadczenie zdobywała uczestnicząc w wielu wolontariatach i praktykach w zakresie hipoterapii, neurologii i ortopedii. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju i trudnościami o podłożu sensomotorycznym. Dodatkowo prowadzi konsultacje fizjoterapeutyczne dla dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym.
absolwentka logopedii Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, która wspiera rozwój mowy swoich pacjentów. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii opartej o Metodę Krakowską oraz Symultaniczno-Sekwencyjną Naukę Czytania. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, dysleksją, Zespołem Aspergera i afazją.
Dodatkowo prowadzi terapię wad wymowy w kontekście miofunkcjonalnym. W swojej praktyce kładzie nacisk na prawidłowe funkcjonowanie i stymulację traktu ustno-twarzowego, które mają kluczowe znaczenie dla poprawnej artykulacji.
absolwentka terapii zajęciowej w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna, co pozwala jej skutecznie wspierać rozwój dzieci o zróżnicowanych potrzebach. Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie zawodowe zdobywała w fundacjach oraz na licznych wolontariatach. Pracuje w przedszkolu specjalnym gdzie zajmuje się terapią dzieci z różnymi rodzajami niepełnosprawności. Jej pasją jest pomoc najmłodszym w pokonywaniu trudności rozwojowych, co realizuje poprzez indywidualnie dostosowane programy terapeutyczne, wspierające rozwój sensoryczno-motoryczny swoich podopiecznych.
absolwentka studiów licencjackich Logopedii Ogólnej i Klinicznej w Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i obecna studentka studiów logopedycznych magisterskich w Uniwersytecie Jagiellońskim. Swoje doświadczenie zdobywała podczas licznych wolontariatów oraz praktyk w przedszkolach, szkołach, szpitalach i ośrodkach rehabilitacyjnych. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z różnymi trudnościami między innymi: z wadami wymowy, nieprawidłową emisją głosu, dysleksją i niepełnosprawnością intelektualną. W swojej pracy stara się koncentrować na indywidualnym podejściu do każdego podopiecznego, dopasowując metody terapii do jego możliwości i potrzeb.
absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, doktor nauk społecznych z zakresu pedagogiki, adiunkt dydaktyczny Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
Ukończyła szkolenia z zakresu terapii Metodą Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, analizy rysunku dziecięcego, wspomagania rozwoju dziecka: Bez klapsa – jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii sensorycznej uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej. Obecnie zajmuje się prowadzeniem terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej u dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. W codziennej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do swoich podopiecznych w myśl zasady, że każda praca z dzieckiem zaczyna się od zbudowania relacji oraz stworzenia sprzyjającej rozwojowi przestrzeni wzajemnego zaufania i współzależności. Prywatnie wielka fanka sportu amatorskiego i wszelkich form aktywnego stylu życia. Kompetencje i umiejętności ruchowe chętnie wykorzystuje w pracy z dziećmi w celu wzmocnienia podstawowych umiejętności ruchowych w formie zabawy. Prowadzi zajęcia dydaktyczne z zakresu pedagogiki w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Uniwersytecie Jagiellońskim.