Przyjmujący na ul. Dunajewskiego 5
absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, absolwentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Uczy cudzoziemców języka polskiego oraz prowadzi terapię dzieci dwujęzycznych. Ponadto pracuje z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią i afazją, ze spektrum autyzmu i z Zespołem Aspergera, jąkających się, z wadami wymowy i dyslektycznych. Prowadzi także terapię osób dorosłych jąkających się i z afazją. Laureatka konkursu CITTRU UJ w 2007 r., po otrzymaniu grantu otworzyła GŻEGŻÓŁKĘ – Gabinet Neurologopedyczny oraz pierwszą Szkołę Językową, która wykorzystuje metody logopedyczne w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Do 2012 r. pełniła funkcję sekretarza Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Od 2013 r. pełni funkcję dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej STYMULUS. Prowadzi także konsultacje w języku angielskim.
absolwentka filologii polskiej o specjalności logopedia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz neurologopedii z elementami audiologii i foniatrii na międzyuczelnianych studiach Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum i Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, nauczyciel języka polskiego, pedagog, oligofrenopedagog, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Stymulus, koordynator WWRD. Pracowała jako logopeda w PCK w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Szpitalu Rydygiera i przedszkolu. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej: alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołami genetycznymi, jąkających się, z wadami wymowy, dwujęzycznych i dyslektycznych. Ponadto pracuje z osobami dorosłymi z afazją.
ukończyła Logopedię z audiologią oraz studia podyplomowe Diagnoza, terapia i edukacja osób z autyzmem na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także studia podyplomowe Oligofrenopedagogika – edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach w charakterze logopedy. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej: z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, z niepełnosprawnością intelektualną, z zespołami genetycznymi, jąkającymi się, a także z dysleksją.
absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, neurologopedii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, wydziału filologicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych dla tłumaczy tekstów specjalistycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, tłumacz języka niemieckiego. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy, jąkaniem, dysleksją, autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, alalią, zaburzeniami neurologicznymi i niepełnosprawnością intelektualną. Prowadzi również terapię z osobami dorosłymi z wadami wymowy, jąkaniem, afazją i chorobami neurodegeneracyjnymi.
absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Doświadczenie zdobywała w krakowskich żłobkach, przedszkolach oraz gabinetach prywatnych. Pracuje zarówno z dziećmi jak i z osobami dorosłymi. Specjalizuje się w terapii opóźnionego rozwoju mowy, wad wymowy oraz terapii miofunkcjonalnej. Korzysta z metod kinezjotapingu oraz masażu logopedycznego. Prywatnie biegaczka.
absolwentka Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, specjalizacja – nauczanie dzieci języka polskiego jako drugiego/obcego. Obecnie studiuje neurologopedię na Uniwersytecie Jagiellońskim Collegium Medicum. Pracuje z dziećmi z różnorodnymi zaburzeniami, takimi jak opóźniony rozwój mowy, dysleksja, afazja, alalia, dyslalia oraz autyzm, skutecznie wspierając ich rozwój językowy i komunikacyjny.
absolwentka Instytutu Psychologii oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczestniczka szkoleń w zakresie stosowania narzędzi użytecznych w diagnozie psychologiczno- pedagogicznej rozwoju dzieci i młodzieży. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, z trudnościami w uczeniu się a także w terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi m.in. ze spectrum autyzmu.
absolwentka instytutu psychologii stosowanej oraz studium pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Certyfikowana trenerka Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie pracy z dziećmi zdobywała pracując jako psycholog w szkole i przedszkolu oraz jako wychowawca w placówce wsparcia dziennego. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, zaburzeniami rozwojowymi (m.in. spektrum autyzmu, nadpobudliwość)
absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Trenerka Umiejętności Społecznych (TUS) i Kontroli Złości. Ukończyła kurs podstawowy Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (TSR). Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą doświadczającymi trudności w zakresie regulacji emocji. Posiada doświadczenie w pracy z osobami neuroróżnorodnymi (zaburzenia z deficytem uwagi i nadaktywnością oraz spektrum autyzmu). W swojej pracy łączy podejście systemowe z technikami poznawczo-behawioralnymi III fali (DBT, ACT). Naukowo interesuje się technikami pracy z ciałem (medytacja, Joga Nidra) jako metodami obniżającymi lęk i budującymi odporność psychiczną. Wierzy, że skuteczna pomoc opiera się na zrozumieniu zasad funkcjonowania całego systemu rodzinnego. Wykorzystując zasoby klientów, wspiera w odnajdywaniu rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb i sytuacji życiowej.
absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej i Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego, certyfikowana trenerka umiejętności społecznych I i II stopnia (TUS). Doświadczenie zawodowe zdobywała w przedszkolach integracyjnych i terapeutycznych, zarówno w nurcie montessori, jak i w nurcie tradycyjnej edukacji. Realizowała praktyki w szkołach specjalnych, Centrum Autyzmu i Zaburzeń Rozwojowych w Krakowie oraz w Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego. Pracuje z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz spektrum ADHD. Zajmuje się również dziećmi przejawiającymi trudności w regulacji emocji, dziećmi nieśmiałymi, odczuwającymi lęk, przejawiającymi trudności w procesie adaptacji do żłobka, przedszkola lub szkoły, mającymi problemy w nawiązywaniu relacji z rówieśnikami. Z podopiecznymi pracuje nad niskim poczuciem własnej wartości i negatywnym postrzeganiem własnej osoby. Prowadzi również konsultacje dla rodziców, którzy zastanawiają się czy rozwój ich dzieci przebiega prawidłowo. Wspiera rodziców, którzy potrzebują skutecznych metod i technik wychowawczych, a także sposobów radzenia sobie z własnymi emocjami.
ukończyła psychologię stosowaną na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz językoznawstwo angielskie na dwóch uczelniach: Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Karl-Franzens-Universität w Grazu (Austria). Jest psychologiem młodzieży i na co dzień pomaga młodym ludziom przeżywającym trudności emocjonalne, znajdującym się w trudnych sytuacjach lub chcącym coś zmienić w swoim życiu. Prowadzi zajęcia z zakresu poradnictwa psychologicznego, wspierania rozwoju osobistego, psychoedukacji oraz diagnozy psychologicznej. Systematycznie szkoli się z zakresu pracy z młodzieżą, korzystania z aktualnych narzędzi diagnostycznych i poradnictwa psychologicznego.
ukończyła studia psychologiczne na Międzynarodowym Uniwersytecie Rozwoju Człowieka „Ukraina” w 2008 r, nostryfikowała dyplom na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, jest w trakcie studiów podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego dla psychologów, posiada uprawnienia do prowadzenia zajęć z TUS (Trening umiejętności społecznych), ukończyła kurs „Arteterapia w pracy z dziećmi”. Pracowała jako psycholog w Centrum rehabilitacji dla dzieci i młodzieży z osobliwymi potrzebami „Ewerest” w Ukrainie. Ma doświadczenie w prowadzeniu diagnozy i terapii dzieci z trudnościami edukacyjnymi, adaptacyjnymi, emocjonalnymi oraz zachowania. Stara się wspierać rozwój każdego dziecka wykorzystując indywidualne podejście.
absolwentka Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyła dwuletnie szkolenie „Systemowa terapia rodzin – teoria i praktyka” w Klinice Psychiatrii Collegium Medicum UJ, szkolenie z neuroterapii EEG Biofeedback (certyfikat I i II stopnia), mutyzmu wybiórczego, treningu umiejętności społecznych, a także liczne szkolenia z obszaru diagnozy dzieci z trudnościami rozwojowymi i społeczno-emocjonalnymi. Zajmuje się diagnozą, terapią mutyzmu, poradnictwem psychologicznym dla dzieci, młodzieży i ich rodzin. Prowadzi konsultacje dla pedagogów, nauczycieli, neuroterapię EEG – Biofeedback, trening umiejętności społecznych.
studentka Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie Wydział Malarstwa, absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Zamościu.