absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, dyplomowany lektor języka polskiego jako obcego Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii Uniwersytetu im. Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, absolwentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Uczy cudzoziemców języka polskiego oraz prowadzi terapię dzieci dwujęzycznych. Ponadto pracuje z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej: z alalią i afazją, ze spektrum autyzmu i z Zespołem Aspergera, jąkających się, z wadami wymowy i dyslektycznych. Prowadzi także terapię osób dorosłych jąkających się i z afazją. Laureatka konkursu CITTRU UJ w 2007 r., po otrzymaniu grantu otworzyła GŻEGŻÓŁKĘ – Gabinet Neurologopedyczny oraz pierwszą Szkołę Językową, która wykorzystuje metody logopedyczne w nauczaniu języka polskiego jako obcego. Do 2012 r. pełniła funkcję sekretarza Małopolskiego Oddziału Polskiego Towarzystwa Logopedycznego. Od 2013 r. pełni funkcję dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej STYMULUS. Prowadzi także konsultacje w języku angielskim.
sprawuje nadzór merytoryczny na stanowisku dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Od lat specjalizuje się w pracy z dziećmi dyslektycznymi, autystycznymi, z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami genetycznymi, dyslalią, afazją, Zespołem Aspergera, Dzpm oraz rozszczepem wargi i podniebienia. Prowadzi terapię karmienia oraz zajęcia z wczesnej interwencji dla niemowląt. Zajmuje się również diagnozą i terapią dzieci oraz młodzieży z wybiórczością pokarmową. Prócz tego zajmuję się konsultacjami dla rodziców niemowląt z uszkodzeniami w obrębie twarzoczaszki, w tym dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia, które mają na celu przygotowanie dziecka do pobierania pokarmów oraz napojów przed i po przeprowadzonych zabiegach operacyjnych. Zajmuje się także konsultacją dzieci z podejrzeniem skróconego wędzidełka podjęzykowego i wargowego. Posiada również doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi z wadami wymowy, afazją i po przebytych udarach. Dodatkowo współpracuje z wydawnictwem PASAŻE. W ramach współpracy z wydawnictwem zajmuje się redakcją publikacji poruszających zagadnienia z zakresu logopedii i neurologopedii. Od 2011 do 2014 roku współpracowała z Uniwersytetem Pedagogicznym w Krakowie w charakterze opiekuna praktyk studentów logopedii.
absolwentka filologii polskiej o specjalności logopedia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz neurologopedii z elementami audiologii i foniatrii na międzyuczelnianych studiach Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego Uniwersytetu Jagiellońskiego, Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum i Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, nauczyciel języka polskiego, pedagog, oligofrenopedagog, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Poradni Stymulus, koordynator WWRD. Pracowała jako logopeda w PCK w ramach Specjalistycznych Usług Opiekuńczych, Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym w Szpitalu Rydygiera i przedszkolu. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej: alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, mózgowym porażeniem dziecięcym, zespołami genetycznymi, jąkających się, z wadami wymowy, dwujęzycznych i dyslektycznych. Ponadto pracuje z osobami dorosłymi z afazją.
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, zastępca dyrektora ds. merytorycznych w Gabinecie Neurologopedycznym GŻEGŻÓŁKA. Pracuje z dziećmi i młodzieżą z autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, upośledzeniem umysłowym, opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy oraz dysleksją.
absolwentka Instytutu Psychologii oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczestniczka szkoleń w zakresie stosowania narzędzi użytecznych w diagnozie psychologiczno- pedagogicznej rozwoju dzieci i młodzieży. Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, z trudnościami w uczeniu się a także w terapii dzieci z zaburzeniami rozwojowymi m.in. ze spectrum autyzmu.
absolwentka Wydziału Rehabilitacji Ruchowej Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Swoje doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła w Małopolskim Hospicjum dla Dzieci. Zajmuje się diagnozowaniem zaburzeń motorycznych i integracji sensorycznej u dzieci. Prowadzi terapię dzieci i niemowląt z zaburzonym napięciem mięśniowym, opóźnionym rozwojem psychoruchowym, z uszkodzonym ośrodkowym i obwodowym układem nerwowym, autyzmem, zespołem Aspergera, zespołami genetycznymi, wadami wrodzonymi, zaburzeniami integracji sensorycznej oraz wszelkiego typu opóźnieniami rozwoju motorycznego.
ukończyła Logopedię z audiologią oraz studia podyplomowe Diagnoza, terapia i edukacja osób z autyzmem na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, a także studia podyplomowe Oligofrenopedagogika – edukacja i rewalidacja osób z niepełnosprawnością intelektualną. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w przedszkolach w charakterze logopedy. Prowadzi terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami rozwojowymi oraz zaburzeniami komunikacji językowej: z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, z niepełnosprawnością intelektualną, z zespołami genetycznymi, jąkającymi się, a także z dysleksją.
absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Jagiellońskiego i Uniwersytetu Pedagogicznego, absolwentka krytyki literackiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego, neurologopedii Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji językowej, m.in. z: alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, opóźnionym rozwojem mowy, dysleksją, wielojęzycznością. Zajmuje się wczesną nauką czytania. Terapeutce zależy na całościowym wspieraniu rozwoju dzieci, rozwijaniu ich zdolności, wzmacnianiu słabych stron. Pracuje także z dorosłymi, których trudności mają podłoże neurologiczne (przede wszystkim różne typy afazji). Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w licznych placówkach przedszkolnych, żłobku, szkole, gabinecie neurologopedycznym, Niepublicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej (Oddział Rehabilitacji Neurologicznej oraz Zakład Opiekuńczo-Leczniczy).
absolwentka logopedii i filologi polskiej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie oraz neurologopedii klinicznej z wczesną interwencją logopedyczną Akademii Medycznej we Wrocławiu. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w żłobku, placówkach przedszkolnych oraz gabinecie logopedycznym. Prowadzi terapie dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej: dyslalią, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, ze spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością intelektualną oraz dysleksją.
absolwentka filologi polskiej o specjalności nauczycielskiej z logopedią oraz logopedii w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Praktykę zawodową rozpoczęła od pracy jako logopeda w przedszkolu. Prowadzi terapię dzieci z zaburzeniami mowy oraz komunikacji językowej, m. in. z wadami wymowy, opóźnionym rozwojem mowy, alalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, dysleksją, a także jąkającymi się.
absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, pedagogiki specjalnej o kierunku oligofrenopedagogika i terapia pedagogiczna oraz magister wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Ukończyła szkolenia z zakresu komunikacji alternatywnej, wczesnej diagnozy dzieci z autyzmem i ZA, diagnozy i terapii dzieci za spektrum autyzmu oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Posiada uprawnienia do prowadzenia diagnozy i terapii sensorycznej uzyskane w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej.
Obecnie zajmuje się diagnozą i prowadzeniem terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej u dzieci w każdym wieku oraz wykonuje diagnozy z zakresu integracji sensorycznej dla osób dorosłych i młodzieży od 14 roku życia. W swojej codziennej pracy kieruje się indywidualnym podejściem do pacjenta i nawiązaniem z nim pozytywnej relacji. Dzięki temu prowadzona terapia jest nie tylko skuteczna, ale również daje dzieciom wiele radości i wpływa na budowanie pozytywnego obrazu własnej osoby. Jej pełna współpraca z rodzicami, bazująca na zaufaniu i partnerskiej relacji pozwala na osiągnięcie jak najlepszych efektów pracy.
absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, neurologopedii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, wydziału filologicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych dla tłumaczy tekstów specjalistycznych na Uniwersytecie Jagiellońskim, tłumacz języka niemieckiego. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, wadami wymowy, jąkaniem, dysleksją, autyzmem, zespołem Aspergera, afazją, alalią, zaburzeniami neurologicznymi i niepełnosprawnością intelektualną. Prowadzi również terapię z osobami dorosłymi z wadami wymowy, jąkaniem, afazją i chorobami neurodegeneracyjnymi.
absolwentka logopedii Uniwersytetu Rzeszowskiego oraz pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Aktualnie kształci się na kierunku neurologopedii na Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w gabinetach logopedycznych oraz w przedszkolach prowadząc zajęcia indywidualne jak i grupowe. Prowadzi terapię logopedyczną i pedagogiczną dzieci z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, afazją, autyzmem, zespołem Aspergera, niepełnosprawnością intelektualną dysleksją oraz trudnościami w nauce.
absolwentka Instytutu Psychologii Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych (TUS). Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując jako nauczyciel wspomagający oraz psycholog w przedszkolu Montessori. Pracuje z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, afazją, zaburzeniami koncentracji uwagi oraz całościowymi zaburzeniami rozwoju (m.in. ze spektrum autyzmu).
absolwentka Instytutu Psychologii oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Dotychczasowe doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała pracując jako psycholog w szkołach, przedszkolu oraz żłobkach. Pracuje z dziećmi z trudnościami w zakresie zachowania i emocji, z trudnościami w uczeniu się oraz całościowymi zaburzeniami rozwojowymi m.in. ze spectrum autyzmu.
absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, ukończyła kurs Terapii N.A.P (Neuro-ortopedyczna plastyczność zależna od aktywności), kurs masażu tkanek głębokich oraz masażu klasycznego. Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna. Doświadczenie zdobywała uczestnicząc w wielu wolontariatach i praktykach w zakresie hipoterapii, neurologii i ortopedii. Specjalizuje się w prowadzeniu terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju i trudnościami o podłożu sensomotorycznym. Dodatkowo prowadzi konsultacje fizjoterapeutyczne dla dzieci z nieprawidłowym napięciem mięśniowym.
absolwentka logopedii Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Doświadczenie logopedyczne zdobywała poprzez udział w wolontariatach, a także prowadząc zajęcia indywidualne oraz grupowe w przedszkolu. Pracuje z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy, dyslalią, dysleksją, autyzmem, Zespołem Downa oraz jąkającymi się.